Cyklotrasa Martin - Martinské Hole

Zaujímavá cyklistická trasa z Martina na Martinské Hole s pekným zjazdom na Bystričku po modrej turistickej značke. Začíname pod Martinskými Holami pri dolnej stanici starej lanovky. Stačí sa držať buď žltej turistickej značky alebo červenej našej cyklotrasy. Je to kamenistá zvážnica, po ktorej sa dostaneme až na asfaltku, ktorá ide z Vrútok. Najstrmších je prvých 500m, tie dajú zabrať.

Potom je to už iba 7km do kopca, takže občas treba zastať, nabrať energiu a pokochať sa výhľadmi. Na hodinovke sa pokocháme pozostatkami z SNP. Zvážnica končí na asfaltke, ktorá nás dovedie až k chatám na Holiach. Tu je to správne miesto dať si nejaké to občerstvenie. Odtiaľto máme možnosť pokračovať až ku vysielaču odkiaľ sú pekné výhľady na MartinMalú aj Veľkú Fatru alebo sa hneď napojiť na modrú značku turistického chodníka na Bystričku a hor sa za zábavou.

Prvých asi 200m okolo chatiek zídeme po kamenistej ceste. Tu treba odbočiť doľava medzi stromy na chodník. Zo začiatku je chodník dosť strmý, inými slovami nie celkom zjazdný na biku. Treba prejsť cez potok na úzky chodník. Po asi 100 m sa dostávame k podstate tejto trasy, nádhernému zjazdu cez les, ktorý končí nad Valašskou dolinou. Odtiaľto po zvážnici až na Lázky, na rázcestí pokračujeme priamo dole kopcom rovno do Bystričky a na zaslúžené pivko na záver.

Náročnosť cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdialenosť: 45 Km

Hodnotenie cyklotrasy

Ohodnoťte, ako sa Vám cyklo výlet páčil na stupnici 1 - 5

Ako sa Vám cyklotrasa páčila?

Podeľte sa s ostatnými, ako sa Vám cyklotrasa páčila. Na aké zaujímavé miesta ste cestou narazili, odporúčania, atď.

Najnovšie cyklotrasy po ruke

Najnovšie cyklotrasy pribúdajú každým týždňom.

Možnosť cestovania a poznávanie nových miest teda stále stúpa. Buďte pritom. Nechajte si posielať najnovšie cyklotrasy každý týždeň .

Prajeme príjemné cyklo zážitky!